Bloggen återställd igen

Hallå hallå!
Det var länge sedan man skrev ett blogginlägg nu :P men som alla vet så har ju bloggen varit nedlagd i två dagar.
Men ialla fall =) vi började skolan igår måndags och tyckte alla var på topp! Emil lika glad som vanligt. Emma och Emelie har lika roligt de också.

I lördags så var jag hos min kusin =) jobbigt värre så blev jag så fruktansvärt förkyld så kunde knappt sova. Vågade nämligen inte gå upp eftersom jag låg längst in imot kanten i hennes säng. Jag hotade henne med att om jag inte får sova i din säng den här gången så åker jag hem. Ja hon köpte det och jag fick sova där.
Dagen efter så åkte vi moped till farmor och farfar och sedan till Lindas dans. Skit jobbigt den här gången att vänta på henne. Jag satt i samma position i 60min! trodde jag skulle dö. Och inget fanns det att göra än att fejk le åt de små barnen som kom en efter en :P jag var så himla suuuuur! hahah.

I söndags så var jag och Emelie ute och gick. Jag tänkte ta med hunden ut eftersom hon alltid har dragit så förbannat mycket så jag har inte velat gå ut med henne. När vi kommer bort till Dokumentan och jag har sagt hej till Emelie så kommer väl Martin och Kim på sina mopeder och börjar tuta hejvillt! hunden blev gaaaalen. Usch så hon drog och jag ville bara skita i hunden och bara sätta mig ner för att lipa. Men hon kom hem.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0