EMMA ÄLSKAR .......

Gokväll!
Sitter här och pratar med Emma i telefonen. Har varit hos henne hela dagen. Fixade hennes blogg, http://lillma.blogg.se/, så vad tycks? enkelt men väldigt snyggt.
Emma och jag har larvat oss precis HELA dagen! vi låg och skickade små papperslappar genom toalettdörrens springa. Och ärligt talat så låg båda två på golvet för att få tag på lapparna. Vi var sedan ute då vi mötte Putte och Josef mfl. Och jag var bara tvungen att skrika att Emma älskade Josef. Barnsligt nog. Herregud så Emma skämdes. Näe usch och fy! Jag kan inte skriva, ser ju absolut ingenting! Glömde mina glasögon hos Emma. Javisst! tänk jag har glasögon.
Imorgon ska jag + Emma testa att videoblogga. Vi får se hur det blir =) Vi får höras imorgon eftermiddag, då har jag med mig Emma hem!

image37

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0