En sjuhelvetes dag =D

School as usual =) satt med Emil i hjärtat. Blev inte så mycket gjort eftersom Emil inte jobbade och Björne kom inte hela tiden. So/sv blev den mest omognaste timmen på veckan. Jag satt och rev sönder en massa papper (IDAG IGEN) som Emelie stoppade in i min och Emmas tröjor. Lyckat ;D Persson gillade oss inte.

Sedan åkte jag och Emelie in till stan för att fixa något till Emma ;D HAHA!!!! Sitter fortfarande och skrattar hysteriskt åt det. Puh, aja ni får se imorgon + bilder på det :P Så imorgon åker jag och Emelie till Emma för att fira henne igen. Förra gången blev det grillning och imorgon blir det nog fika.

Usch, tänk om jag blir förkyld och det nu...... Satt ute för länge idag, sitter nämligen med tre långärmade tröjor på mig men huttrar fortfarande.
Nu ska jag iallafall gå =) jag får väl säga Godnatt på er för jag lär nog inte dyka upp mer här. Mwa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0