Föredraget om ...

Såg på dokumentären om Tibet på Svt. Usch och fy så dom stackarna blir behandlade. Önskar jag kunde hitta någon med samma intresse som jag. Som är intresserad av att disskutera sånt här. Finns väldigt få som är så insatta i det här.
Jag ska ju hålla i ett så kallat mini ''föredrag'' om ca 2 veckor eller något om just Tibet i framtiden. Ska bli spännande och jag blev väldigt glad då Emma sa att hon såg fram i mot att få höra vad jag har fått ihop. Blev jätte glad! Så Tack Emma =D
Satt och såg dokumentären med en tår i ögat och med en lipande Emma i andra änden. Försökte så gott jag kunde att anteckna men så fort någon intressant sas så började Emma prata. Hahah! Aja jag får kolla in dokumentären senare ikväll på datorn =)
Tillbaks till att försöka underhålla Tuwa! Mwa mwa

Kommentarer
Postat av: sara osman

jag tycker det är intressant, men jag vet tyvärr inte så mycket om det. vart kan man få tag på dokumentären?

2008-04-27 @ 18:22:22
URL: http://saraosmans.blogg.se
Postat av: sara osman

tack så mkt=)

2008-04-27 @ 21:05:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0