Gina Tricot borde läggas ned

Dålig personal, alla köper samma kläder, dålig kvalité. Uhm jag förstår inte hur Gina Tricot har blivit så känt? Kläderna suger och personalen är otrevliga. Liksom alla går runt med samma kläder därifrån. Man ska kunna ha sina unika kläder som nästan ingen annan har. Tråkigt att se när 10 personer går med exakt samma tröja eller byxa och exakt samma färger. Puh.....
Går det att fixa ett hål i tyget?
För det var den frågan jag och Emma ställde oss då vi skulle lämna in en tröja och fick svaret att jag skulle komma tillbaks nästa vecka och hämta den. Och nej, inget hål i sömmen utan hål i tyget. Gaaah! blev så förbannat arg. Varför kan dom inte bara ge tillbaks pengarna för tröjan så slipper jag gå dit igen!
Eller det kanske bara är ett problem hos oss här i Kalmar.
Jag ska iallafall ALDRIG ALDRIG ALDRIG (!) köpa något därifrån.            

image40 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Den butiken är verkligen dålig. Jag bor själv i Kalmar så jag vet hur otrevliga dom är.

2008-04-13 @ 17:53:31
Postat av: julia

skulle lämna in min systers byxor för något år sedan men fick varken ett par nya eller pengarna tillbkas.

2008-04-14 @ 18:58:44
Postat av: Anonym

va alla klagar på gina trico. skit i att handla där då!

2008-04-14 @ 18:59:44
Postat av: Fanny

håller med i allt du säger

2008-04-14 @ 19:35:02
Postat av: Therese

gina tricot är en bra affär. både kläder och kvalitén

2008-04-15 @ 19:13:13
Postat av: Evelina

Jag tycker att Gina är en bra affär :)

2008-04-18 @ 15:48:21
URL: http://evvvelina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0