Glidardag!

Idag var det då nationellaprov i engelska vilket gick bra. Jag hade faktiskt 15min tillgodo =) dagen har varit väldigt intressant. Som alla andra dagar är också. Emma berättade en väldigt intressant historia som inträffade henne idag och Emelie och jag höll på att fjanta oss. Speciellt vid lunchen då Emil verkligen gapskrattade så fruktansvärt så han höll på att kissa på sig. Haha! där har ni mina tre EEE. Senare ikväll så kanske Emma och jag åker till Mönsterås. Emelie följer inte med för hon åker till Spanien i morgon bitti. Fruktansvärt avundsjuk är jag! men jag åker ju ialla fall till min favvostad den 2maj. Sthlm!
Usch jag är så grymt trött. Även att jag inte har gjort något speciellt i skolan. Har gått och lagt mig klockan tolv hela veckan, det är kanske det som börja kännas nu. Testade också att sätta min nya väckarklocka på alarm. Vilket jag ALDRIG gör igen! haha, guuud sitter fortfarande och gapskrattar åt det. Med världens ryck i armen så slår jag till snooz knappen. Står inte ut med det där ljudet.

Imorgon fyller min lillasyster Ellen 14år =) så det blir kalas! hela stora släkten väntas komma. Så imorgon blir det slappdag. Har längtat sååå efter den dagen nu.

Och förresten, är det någon som gillar levergryta? 
jag menar är inte det lite groose? mamma Ellen och jag hade världens skrikiga diskussion om det idag när jag kom hem ifrån skolan nämligen. Jag euuwh gillar Verkligen INTE levergryta! och kommer aldrig att lära mig att gilla det heller.

Nu fick jag precis sms utav Emma om ikväll så jag ska nog kila iväg =) Ha en fortsatt trevlig eftermiddag så kanske vi hörs senare! Mwa

Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha fyfan vad äckligt! inget jag skulle vilja ha i min mun

2008-04-04 @ 15:55:56
Postat av: Nina

Hhah usch vad äckligt

2008-04-05 @ 01:06:27
Postat av: Fanny

Det kan faktiskt vara gott att äta fast inte så ofta.

2008-04-05 @ 01:07:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0