Gubbar ska inte vara ute så sent, hrm...

, dagen blev väl någorlunda lyckad =) jag var rätt trött idag i skolan men med EEE så gick det bra som vanligt. Jag mådde ju inget vidare idag som sagt så bara E följde med E hem. Senare var jag och EE ute och gick. Emil fick skäll utav en gammal gubbe med hund som tyckte att han kunde gå till psyket :O vilken jävla gubbe! och så hotade han med att komma och ge honom stryk. Jisses ..... satt sedan och pratade med Martin i telefon ett tag. Vi satt och pratade om nationellaprovet som är imorgon så inte särskillt mycket att säga till varandra. Jag har ialla fall haft en trevlig dag och hoppas att imorgon blir någorlunda densamma. Godnatt och sov så gott! Och lycka till, till mig själv imorgon (!) hoppas provet går bra! Mwa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0