Gymnasievalet inlämnat för sista gången =)

Skola idag som vanligt. Var faktiskt på bra humör idag =) slängde mig direkt ur sängen när jag hörde väckarklockan (Emmas fina röst när hon skriker). Åt havregrynsgröt med äppelmos på :P det var faktiskt konstigt gott. Anlände till skolan där Emma satt med sin mobil i högsta tag. Förstår att hon lyssnar på den eftersom de andra är så Booooring. Intervjuade Kent Olsson idag också. Jag uppfattade inte riktigt vart han var men det lät som Wien. Dyrt samtal eftersom, eller NEJ! Hahah just det, han ringde upp från sin mobil till skolans telefon.... Hah okej. Aja då löste det sig. Han pratade iallafall väldigt VÄLDIGT fort och jag hängde knappt med att varken lyssna och skriva. Han pratade som en typsik stockholmare. När jag skrev ner allt jag kom ihåg så ringde jag nästa. Malik. Han är Socialdemokrat här i Kalmar och de flesta vet vem han är eftersom han visar sig väldigt mycket på t.ex stan. Jag totalt bestämde fel tid ;O vi skulle nämligen har träffats imorgon klockan 10.00 på hans kontor men jag sa det till Persson att jag har ju nationella muntligt prov i matten imorgon. Shiiiit!
Fick mejla han och be om ursäkt och att jag fick återkomma imorgon. Så dum jag är! Så imorgon vid ett så ska jag och Emma följa med Emelie och intervjua dom som jobbar på statskomissionen här i Kalmar. Klockan 13.00 om jag inte minns fel. Kan bli riktigt intressant om man får vara med och höra.

Sista dagen för gymnasie ändringar. Jag bytte allt! Linje, språk, individuellt val, jaaa rubbet =) känns smått skönt nu. Både Emma och Emelie valde ockå helt andra linjer. Så nu splittras EEE. Jag vet att Emma kommer att sucka och skriva värsta kommentaren om att ;;; NEJ DET KOMMER VI INTE ALLS!!!! DET BLIR VAD MAN GÖR DET TILL! ..... bla bla bla :P i know! Emelie vet jag inte om hon kommer att läsa detta. Men hon kommer säkert också att sucka, haha. Men jag tror, att jag har valt rätt? näe jag vet inte. Det känns lite halvdant. Satt hos syo med ett stor leende på läpparna då jag hade pratat klart med mamma om valet. Men efter, nu då, så har jag en klump i magen. Aja, jag får byta om jag inte trvis =) nog om det!

Nu måste jag upp och plocka undan mina småskyskons alla leksaker som ligger utspridda på vardagsrumsgolvet. Ha en trevlig eftermiddag! Mwa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0