Ingen dans på rosor

Idag var jag också hemma. Tråkigt nog! Har bara legat i sängen framför tven och hostat som en galning. Måste också plugga senare. Har två prov på torsdag eller fredag, hmm bra koll jag har?
Denna förkylningen vägrar att lämna mig!!!! Blir så trött på det. Är förkyld hela tiden känns det som. Får hålla mig undan småsyskonen ett tag nu så jag blir bättre. Döende är jag inte men det skulle bara kännas skönt att kunna sova en hel natt utan att vakna av en hostattack.
Jag får väl gå och göra lite nytta nu. Som att ringa Emma eller Emelie eller något :P nej, mamma ska hjälpa mig med ett par saker så att ringa EE får jag passa på att göra senare =)
Ha en fortsatt trevlig kväll! Mwa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0