Jag älskar EEr

Det är så hemskt..... Sitter och gråter till Emmas senaste inlägg. Fytusan! Vi kommer att splittras. Man kan ju inte bli annat än negativ när man hör andra säga att det höll bara i ett halvår. Att man hittade nya kompisar. Jag som är så glad att jag har er två! Vi delar allt! Förutom dreggliga äpplen och klubbor :P
Det sitter säkert någon skitstövel och skrattar åt det här. Usch synd för dig att du aldrig har upplevt äkta vänskap =) 



             


                                      Vi sa att vi var själsystrar!
  





Men tänk positivt nu Emelie! Jag får det säkert skitbra! (not). Hah jisses. Nu ska jag torka tårarna och prata med Emma =) måste lägga upp svenskan på ett bra sett senare. Mwa mwa

Kommentarer
Postat av: Madde

Jaså?! jag köpte mina i Patong, precis samma ställe som förra året:) Du få kolla där när du kommer till Thailand igen:) Hoppas din dag ha varit bra.

2008-04-28 @ 19:30:18
URL: http://laadyy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0