Jag är dildo Sven och jag vill va din bäste vän ;D

God morgon! Vaknade för en timme sen. Kune inte somna om vilket var bra. Om ni kommer ihåg från förra veckan så var jag uppe till tre på måndags natten. Puh, vad jag´fick kämpa i skolan den dagen.

Igår var vi hos Emma. Och jag måste bara få skrika ut det här att JAG HATAR BUSSAR !!!!!!! Usch, sitter sånna aroganta människor och bara glor. Vi såg ju inte dumma ut. Men iallafall .... Väl av på bussen så steg det av, jag tror, 12åringar. Det såg faktiskt ut som om två av dem höll i en öl. Har vi ungdomar sjunkit så lågt??? Jag trodde knappt mina ögon då jag såg sjuorna röka och dricka ifrån våran skola.

När vi väl hade kommit till Emma så släppte hon faktiskt in oss :P och hon var så himlans ivrig när det gällde att öppna presenten. Så vi spelade både in och tog bilder. Hon blev så jääävla chockad!!!! Fick dock ingen direkt bra bild eftersom det var dåligt ljus och jag har ingen fotolampa på min mobil. Men där nere har ni bilden! Lila, nästan genomskinlig och en aning slimig. Videon på Emmas ansiktsuttryck och på hur hon stänger sin sovrums dörr lite försiktigt är så värt att lägga ut för ett gott skratt. Efter en stund efter att SURPRISE SURPRISE hade lagt sig så försökt vi komma på hur det där skulle gå till. Liksom den var mega stor. Eller skulle det bara vara en prydnad? Vi fick också tips att man kunde diska den i diskmaskinen ;D 
Vi kollade på Stay Alive. Tyckte filmen var rätt bra faktiskt. För att göra en historia kort så handlade den om att om man spelar ett spel (Saty Alive) och dör i spelet så dör man i verkligheten. Det här var spelet över Fatal Frame. Och ni som har spelet Fatal Frame så är det läskigt nog :P JUST DET! Emma jag kan ju ta med mig Fatal Frame till dig. Eftersom min xbox är knepig =D sicken tur! Spela Fatal Frame i ett mörkt rum och med vibrerande konsol, hahah! Då är det banne mig läskigt. 
Ha en bra dag, för mig så väntas plugg straxt. Mwa Mwa 

                                            (Ni ser ju direkt vad det är ;D )
             image59

Kommentarer
Postat av: Emma

Usch vilken present!! Ni är helt tokcrazy x)

2008-04-27 @ 12:31:40
URL: http://lillma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0