Jag är också mänsklig!

Hejsan allesammans! Sitter här fortfarande skit förbannad över min hårinpckning. Blir så suuur när det inte går som jag vill. Tänker aldrig använda det igen. Mamma ska få pröva det också och om det blir skit på henne också så ska det ut! :P
Iskolan sista timmen då vi hade Sv/So så tog vi upp det som hände med Engla. Vilket är väldigt väldigt tragiskt.
Emma flyttade fram till mig och Emelie. Hm jaa vi satt och pratade, eller EE satt och pratade :P då jag ska svara på vad som hände med Engla. Utan att jag hann lägga märke till det så log jag samtidigt då jag svarade på frågan. Puh, flera började skrika åt mig. Jag log liksom åt Emelie :O vi satt och pratade innan jag svarade. Men visst, mitt sätt att hantera olyckor och hemska saker är att få skratta, hur dumt det än låter! Jag GAPskrattar inte men jag kan flina, inte hånflina men jag vet inte annars vad jag ska göra. Visa empati för folk men inte själv bli ledsen. Det låter som om jag inte är mänsklig nu men hah det är jag.

                  Jag är verkligen ledsen över det som hände Engla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0