Lipsillar ....

Grattade Ellen som det var sagt igår =) mamma kom och drog i täcket runt tio över nio. Sedan blev jag tvingad att gå med min andra lillasyster till gymnastiken. Alla småbarn bara lipar där. Så fort dom råkar snubbla eller någon råkar köra upp en fot i ansiktet på någon så skriker dom. Ska man skratta eller gråta? och där satt jag i mina mjukisbyxor och i min röda jacka länge. När jag kom hem hjälptes Ellen och jag åt att göra pannkakor till lunch. Eftersom vi får gäster hit klockan tre i eftermiddag, så jag har lite bråttom. Har ingen aning om vad jag ska ha på mig. Hmm eller 'skjortan' och jeans tror jag det blir. Nähä då ska jag gå då, ha en bra dag! Mwa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0