Luktar bränt/mat

God morgon! Eller jag har varit uppe ganska länge. Vaknade vid 08.55 och var hur pigg som helst. Orkade dock inte gå upp för att mina småsyskon höll på att busa i rummet bredvid mig. Så jag kom upp vid hm ungefär halv elva tiden. Sicket skit väder det är idag också! Inte lika fint väder som igår. Och idag ska Emelie och jag till Emma =D så jag åker härifrån vid fyra tiden och möter upp Emelie vid Capri. Som sagt, den alldeles grymma presenten läggs ut senare ;D jag tror nästan att hon vet vad det är.

Har inget att göra ..... Mamma pappa och thea har åkt in till stan och minstingen sover och Ellen är i stan med sin kompis. Jag sitter här, har huuur mycket saker som helst att göra. Måste in i duschen men det kan jag inte för jag måste passa Tuwa. Och jag kan inte göra något förns jag har duschat och bla bla bla. Fick roa mig med samtalet med Emma, som varade i ungefär 6min innan vi började käfta :P haha. Usch är det jag som har fel på luktsinnet eller luktar det bränt/mat??? får nog gå upp och checka läget. Skriver senare innan jag går. Mwa

Kommentarer
Postat av: Lina

Har ni inte en enda cubus affär ? :O

2008-04-26 @ 12:39:59
URL: http://higher.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0