MEN GUUUUUUD VAD DET LUKTAR ÄCKLIGT

Kom precis hem från min moster. Dom har sådan sjukt snygg och fräsh lägenhet =) och två söta kattar. Wilma och Lemi tror jag den hette. Wilma har dom haft sedan dom flyttade ihop men Lemi är ny. Usch så pinsam mamma var i bilen också efter vi hade släppt av Ellen på hennes träning. Det luktade inte gott i bilen (kom utifrån) och då åker bilrutorna ner och mamma sitter och skriker ;;;; MEN GUUUUD VAD DET LUKTAR ÄCKLIGT!   ÄR DET DU EMELIE???? Höll på att döööööööö. Hon skrek verkligen och körde ut huvudet från fönstret och äsh jaaa. Hon påstod att jag var lättroad, vilket stämmer. Satt i ungefär 15 min och skrattade åt mitt egna skämt.

Nej nu ska jag prata lite med Emma och checka mitt konto =) Hörs sen!
Mwa


image53
  (Är ju som gott som tvungen att lägga ut den här fina bilden på denna snygga lilla krabat)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0