Min trogne vän Dildo ...

Sitter här med en dånande huvudvärk ...... Inte roligt måste jag säga. Har egentligen inte så mycket att göra idag =) och puh så skönt det är! Var i skolan idag för första gånge denna veckan. Väldigt härligt att komma tillbaks till en sådan livlig klass. Och till Persson som har längtat efter en =D johoo, Persson är min Sv/So lärare. VI har hm en väldigt konstig och speciell relation :P eller hm ingen relation så men vi skojar rätt mycket med varandra. Vilket både han och jag tycker är roligt.

Sitter också här och funderar på Emmas födelsedag. Egentligen har jag absolut NADA koll på när folk fyller år. Jag kommer inte ihåg mammas eller pappas födelsedag och inte heller mina småsyskon. Himla dåligt av mig!
Men vad kan man göra för speciellt till hennes födelsedag? Jajo Emelie och jag har ju någorlunda bestämt.
Emelie hotar Emma med att hon ska sätta henne på en buss till Oskarshamn eller något :P har ingen aning om vad hon skulle göra där :P Eller ............
Eller visst hade det varit lite fränt att lura upp Emma tidigt tidigt på morgonen för att sätta henne på en buss med okänd destination (Sthlm), utan mobil och utan pengar. Och sedan bara dumpa henne där. Tänk sedan efter ungefär 2 timmar, då hon har vandrat omkring ensam i stora Sthlm ensam så dyker jag och Emelie upp i en limmo ;) VAD SÄGS SOM DET EMMA?!?! Minne för livet! 
Visst låter det kul, iallafall i mitt huvud, men ändå lite taskigt. Emma skulle nog skratta åt det en dag.
Nej, jag tror Emelie och jag vet vad vi ska göra till hennes födelsedag =) Men Emma förklarade klart och tydligt för oss att VI INTE (!) fick köpa någon dildo, inga kondomer som vi kanske kunde fylla hennes brevlåda med. Ingen piska eller något sånt roligt. Hahah! Hon vet ju verkligen inte vad hon kommer att vara med om :P (STORT FLIN). Jag vet att Emma kommer sitta som ett STORT frågetecken men samtidigt med ett stort leende på läpparna då hon läser detta ikväll. Jag säger bara MWA Emma och njut av din födelsedag =D ;)

Ha det så bra ikväll! Mwa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0