Mysko dag

Trög morgon må jag säga..... Jag brukar faktiskt vara på rätt bra humör nu för tiden när jag vaknar, men inte idag. Kunde knappt öppna ögonen. Bättre blev det iskolan senare då jag träffade EEE. Mysko dag igen :P alla fyra har varit väldigt omogna idag. Haha. Emma och Emelie körde upp en koppartråd i näsan (?) och så ville de såklart att jag också skulle göra det. Det slutade med att Emelie blev så orolig att hon frågade våran NO lärare om hon kunde köra upp koppartråden i typ ögonkanalen eller om hon kunde föra upp den till hjärnan. Han suckade rejält och frågade flera gånger varför vi frågade något sånt.
Snart ska jag gå och göra kaffe, annars orkar jag väl inte med att plugga. Har nationella prov i Matte imorgon + ett biologi prov på fredags utp:n.
Jo just det! Blev smått överlycklig då jag fick svar från riksdagsförvaltningen idag. Så imorgon måste jag ringa upp dom, spännande!

Nej nu ska jag gå! Ha det så bra
Mwa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0