NAKENBAD i Kalmarsund!!!!

Hej allesammans!
Sitter här med Ellen och kollar in Björn Gustavsson på Youtube. Människan är för härlig alltså! Men börjar bli lite drygt nu.
Idag har det inte hänt så värst mycket, städat sovit och haft allmänt tråkigt. Fick sms utav Emelie igår kväll att det hade varit hur fint väder som helst. Men med min dumma mobil så kan jag inte svara henne. Det var iallafall 25 grader där nere. Så FRUKTANSVÄRT härligt! Emma och jag ska istället iväg och 'vinterbada' i Kalmarsundsparken eller på Kattrumpan senare i veckan. Annars så kanske vi går ut och äter eller så blir det bio. Men just nu verkar det som om det inte blir bara jag och Emma utan flera :P vi får se hur det blir.
Måste bara tillägga en sak,  puh så god middagen var idag! Mamma hade lagat lax, potatis, grönsaker och någon thai sås. Väldigt gott!
Nu ska jag fortsätta babbla med Emma på msn, ha det bra! Mwa 

image34

image35

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0