Ostbågar på vandring i stadsparken

Det blev inget Mönsterås idag, men iställer åkte jag och Emma in till stan för att äta. Vi träffade Emil påvägen in och han var förvånansvärt trött :P Emma det jävla nervet var så rädd! Men jag förstår henne. Stan är full utav knäppjökar. Men det var väldigt lugnt idag och det också förvånansvärt. Vi tjoade i nästan precis varenda park i stan och så satt vi och åt ostbågar i Stadsparken. Oooufh sicket minne det är! Köpte sedan kaffe påvägen hem eftersom det var så förbannat kallt. Guuud så jag tjatar men imorgon åker ju Emelie eller rättare sagt inatt. Så vi tre satt och babblade en massa rappakalja i hm en timme tror jag. Och hm jaaa nu sitter jag här, magen är nästan tom, bara nästan så jag ska nog upp och lämna telefonen och hämta mig ett äpple. Ska bara försöka sluta pladdra med Emma på msn först :P det går bara inte. Båda är mega trötta men ändå så sitter vi här vid datorn och degar. Usch it says NO life.  Hahah
Idag var ingen seriös kväll :P vi skrattade och gjorde bort oss för mycket, dock som vanligt. 
Godnatt nu hörnni och sov så gott! jag får ju inte det för jag ska upp och gratta Ellen imorgon =) får skylla mig själv egentligen för att jag sitter uppe såhär länge. 

 

Emma du vad heter de där talang-programmet? hela namnet? Som Ameria got talent


Emelie
va?

Emma De som var ikväll på tv, istället för Lets dance. Har du aldrig sett Talang?


Emelie
Talang 2009


Emelie
heter det bara?


Emma
2009??


Emma
Ligger du före alla andra....??


Kommentarer
Postat av: EMMA

Hahaha du ligger verkligen före va!

2008-04-07 @ 22:34:37
URL: http://lillma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0