Pedofil på nätet

Hahah, eller euwh euwh euwh!!!!!
Loggade in på min msn och såg att någon hade addat mig. Jag accepterade det för en gångs skull. Det var någon kille som hette Ajmal. Hah liksom, första frågan vad är det för ett namn? vi började prata, och för att inte säga för mycket om mig själv så pratade jag engelska och skrev att jag var ifrån london. Äcklet ville träffas och sätta på sin cam. Han skickade sedan ett email som jag genast tog bort. Asså jag säger ju bara det, ÄCKEL! Hahah varför ska alltid sånt här hända mig?! För ett halvår sedan så var det typ varje dag ett dussen turkar som hade addat mig. Come on! Jag har fått byta msn nu nästan tre gånger och jag funderar på att göra det igen pga alla som addar en. Vad är det för roligt att adda folk som man inte känner? ingen vitts med det liksom. Hahah aja, ett litet litet litet gott skratt fick jag mig allt då jag förstod att det säkert var en ensam liten man någonstans långt in på landet som ville ha lite kul. Lite för kul för min smak om man säger så :P han utgav sig för att vara 24 år. Bull shit! 

Skulle inte förvåna mig om det var en nät-pedofil eller något liknande. Så därför, 

                TRÄFFA ALDRIG NÅGON IFRÅN INTERNET!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Sant. Man vet ju aldrig vem personen är i verkligheten.

2008-04-20 @ 15:30:18
URL: http://evvvelina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0