RÅTT skräck!

God kväll!  Var hos Emil idag efter skolan med Emelie. Påvägen dit smiter det över en stor FET ÄCKLIG RÅTTA över vägen. Snacka om paff man blev :O så äckligt! Euwh, haha rabies or something. När vi kommer fram till Emils fina lilla hus så står dörren öppen och han har of course musik på på högsta volym (typiskt han). Han står också och skriker över hela gården när vi ropar hans namn. Haha, med muffins skålen i högsta hugg! Härlig människa! Vi stampade in och satte oss vi köksbordet och blev senare serverade lite halvbrända muffins. Men gott var det! Smetade chokladsås över det som sedan bara blev till en enda stor gegga.
Efter all mat och Dolly Parton så envisades Emil med att gå ut, för en gångs skull! Hah. Vi gungade nästan hela kvällen då ''Nicklas'' och Remo dyker upp, SOM VANLIGT!!!!!! Satt och skämtade med Emelie om det att om han ''nu'' skulle dyka upp så skulle jag seriöst hångla upp honom. Då dyker väl han som sagt upp. Äsh, inget hånglande blev det och tur var väl det. Han är ganska rolig faktiskt för han gillar mig fortfarande och har inte släppt det än. Han ville också gå iväg och prata med mig :P a bit scary. Mina två livvakter fick dock följa med så inget mer med det. Just nu käns det som om jag stöter på han hela tiden.  

           Haft en underbar dag! Godnatt med er Mwa


              image50
              image51
              image52
                   (så mysigt med alla dessa blommor)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0