Regnet vräker ner över tråkiga Kalmar

Veckan har gått så otrolig fort och Emelie är redan hemma från Spanien. Måste slå henne en pling senare =) + att de tre senaste dagarna har jag haft fullt upp. Eller inte fullt upp men jag har inte haft tid med datorn.
Åkte till Emma på torsdags kvällen. Vi kollade på 26 veckor senare, något som jag aldrig skulle ha gjort! Bläää så ruskigt äcklig den var. ''Virus'' filmer är inget för mig.
Jag stannade där över natten då vi somnade med ALLA kläder på. Jag sov i soffan och hon på världens mjukaste och skönaste säng nere i källaren. Sov gott gjorde jag men åkte på världens förkylning.

På fredags kvällen vid ungefär tjugo över sex så åkte vi hem till mig. Vi hade så himla mycket att göra för J skulle komma senare. Jag var tvungen att duscha och Emma satt och städade mitt rum. Har nog aldrig varit så stressad i hela mitt liv. Värst av allt så tappade jag en kartong med glasskärvor i golvet. PUH så det ekade :O och Emma kröp fram till mig liggandes i skratt på golvet. Hahah! Jag mådde senare inget vidare. Kunde knappt resa mig. Stod och skakade och var överhettad. Passade på att somna till några minuter då J och Emma satt och spelade bilspel. jag är så himla osocial!!!! :P

På lördags eftermiddagen så packade Emma och jag väskorna igen och så åkte vi in till stan. Otur som vi har så missade vi bussen. Vi stod ute i regnet. Eller jag tvingade Emma. Och där stod vi i 45min ungefär. Väl inne på bussen så kan vi inte vara tysta. Ena stunden sitter vi och gapar och skriker och andra så är vi tysta och riktigt gnälliga och beter oss som kärringar. Iallafall.... Inne i stan så vräker regnet ner, mindre roligt. Jag skulle in för att byta två tröjor. Ena butiken går det bra fast kassörskan blir tjurig. Men i andra, puh, jag hatar den butiken! Särskillt personalen. Hur kan dom få så gott rykte?!? Otroligt! Aja, jag går då aldrig in i den butiken igen. Hah, och tack Emma som jaaa var väldigt trevlig mot personalen ;) MWA!

Idag, så åkte jag hem vid hm två tiden. Kom hem till ett glatt hus! Och nu sitter jag här och dokumenterar min helg, och nu äntligen tittar solen fram. Ha en bra eftermiddag! Mwa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0