RogerNordin x2

Tjohoo!
Ja igår satt ju jag här i typ nästan tre timmar och försökte lära mig PhotoShop programmet. Det gick ju skit bra! NOT! eller jag fattar grunderna men inte mer. Dock satt jag och spanade in han som berättade om PhotoShop. Han är så grymt lik Roger Nordin :P jag har också varit väldigt dålig på att blogga dom senaste dagarna och det är pga att skolan och det har börjat och att det är andra aktiviteter som stör. Funderar på att börja mobil-blogga nu.
Imorgon är det nationellaprov i Engelska. Och jag får väl säga att jag är lite lite nervis. Men det är väl alla =)
Imorgon vill Emma att jag ska hänga med till Mönsterås och träffa David och lite annat =) det skulle kunna bli absolut skitkul (!) men jag vet inte om det är någon vidare bra idé eftersom jag inte redigt är frisk ännu och på andra saker. Vinglade faktiskt hem idag i 100 grader kändes det som var totalt utmattad och slängde mig i sängen och sov tills middagen var klar. Att kanske vingla hem låter inte särskillt bra men att sova efter skolan är fullt normalt det :P så det blev inget EE idag =( synd! och Emelie som åker till Kanarieökarna på fredag natt. Usch så avundsjuk jag är. Inte vanligt!
Nähä nu ska jag gå och göra något annat så ha en fortsatt trevlig kväll  Mwa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0