Senaste nyheten ....

Sitter här med ett nervvrak till människa i telefonen, Emelie. Haha :P tror att hon har ringt mig tre eller fyra gånger på mindre än tre minuter nu. Orolig över att jag kommer att glömma presenten, vad jag har på mig och om jag kunde ta med mig en film. Det jag skrek i telefonen var ;;;; CHILLA MANNEN! hahah.... Jag är iallafall klar, det är ofc inte Emelie ;D hon skulle börja göra sig iodrning nu. Får hoppas att hon hinner för bussen går vid tjugo över fyra.
Stressigt som tusan är det där uppe eftersom halva familjen ska till min faster på 40års kalas. Jag ska inte med av många anledningar =) Usch det känns som om jag har glömt någonting. Presenten ligger på sängen och det, men ändå, även om jag glömmer den så är inte det hela världen. Eller jo! Emma släpper inte in oss. Vi var tvugna att ha med oss present.  Aja vi stormar huset annars ;D     Ha en fortsatt bra lördags eftermiddag! Jag njuter av den ute i Trekanten med mina vänner =D och med regnet som vräker ner =( 

ps.

Senaste nyheten, min lillasyster suger på toalettborsten! Euwh euwh euwh


Kommentarer
Postat av: Lina

Svar: Haha, okej, ;). Haft en bra dag annars ?

2008-04-26 @ 22:54:12
URL: http://higher.blogg.se
Postat av: Jessica

Tack för din kommentar! :)

www.pessicaz.blogg.se

2008-04-27 @ 10:21:06
URL: http://pessicaz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0