Snusko!

Kom hem från Emma för kanske en timme sen. Satte på mig min mysiga pyjamas och fixade håret. Måste börja med svenskan. Eller så kan jag kanske lämna in den på fredag som Persson föreslog. Låter bättre.
Måste bara berätta om sista lektionen idag. Hah, jag är total spes. Min lärare (säger inte vilket ämne) var tvungen att sitta bredvid mig hela tiden för att se till så att jag inte tappade tålamodet och började skrika. Jag tycker en aning synd om henne som måste stå ut med mig.


Emma och jag åkte in innan Emelie till stan idag. Runt 12 tiden om jag inte minns fel. Jag skulle egentligen ha intervjuat Malik idag men jag  hade nationella prov i matte så jag fick ställa in den. Vi kom senare på att Emma kunde intervjua en av  mina släktingar till hennes arbete så det fick bli det. Mötte senare upp Emelie på stan för att åka hem.
På bussen hem så hade jag min skjorta på mig. Den är hm v-ringad så det är inte knappar ända upp. Jag visade nästan allt xD USCH så jag skämdes då jag fattade vad killen bredvid glodde på. Grimaserade ganska rejält och hojtade vad han nu stirrade på. Äckel !!!!

Nu ska jag fixa mitt hår igen, har nämligen duschat =) så det här får bli det första och sista inlägget idag. Godnatt Mwa mwa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0