Sömnbrist

Jag fick ju som sagt inte sova mina 8 timmar i natt. Var fruktansvärt hängig idag i skolan. Det här får bli en läxa! Att inte sova för länge på lördagsmorgonen. Jag släckte lampan vid 02.14. Låg och vred på mig ett bra tag innan jag somnade för jag kommer ihåg att jag kollade på klockan ett antal gånger efter det.
Var med mamma och kollade på vitvaror idag eftersom allt ska bytas ut i köket =) fastnade med världens prat glada gubbe. Satt och roade mig med att ta kort på hans ass. Hahaha! Men dom bilderna lägger jag inte ut.
Ikväll ska jag lägga mig i tid, lång dag i skolan nämligen. Och nästa vecka så åker jag till Sthlm :P ska bli så otroligt härligt att slippa Kalmar. Så det ska bli härligt! Usch sitter här och fryser, brrrrr. Ska nog avsluta allt och gå och ta på mig morgonrocken, som ligger i badkaret (?) hur den nu hamnade där.
Ellen kommer hem straxt från sin träning så jag lär väl inte få sitta här mer vid datorn ikväll. Men ha det så bra så länge! Mwa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0