Tandläkarfobi

Ont i huvudet och mår illa. Usch. Familjen, eller mamma och Ellen kollar på Prison Break där uppe. Hur tråkigt som helst!!!! Svenskan är nästan klar. Jag vet vad jag ska säga och nu är det bara att sätta ihop arbetet och ge det till Persson innan torsdag. Kommer nog gå fint fint!

Mitt gamla ex sitter jag och pratar med på msn. Han ändrar bild hela tiden för att jag ska se hur ''snygg'' han är. Men jag är inte intresserad. Verkligen INTE intresserad.

Imorgon är klockan ställd på 06.39. Som alla andra vanliga dagar typ :P och på onsdag ska jag till tandläkaren på rutin koll. Bläää, hatar tandläkaren. Har värsta tandläkar fobin. Sitter och darrar innan jag ska gå in. Har aldrig haft hål i tänderna vilket jag är mega stolt över! Nej nu börjar jag bli trött. Kan appropå inte fatta att jag bytte linje totalt idag. Kanske var en impuls grej? Who knows. OROLIG!!!!!!! Nej, jag skulle inte prata om gymnasie blahat. Sov så gott hörnni! Mwa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0