Trekanten The BIG apple

Emelie och jag åkte till Emma i Trekanten vid kvart i fem. Mötte Emelie vid Capri vid halv men hon var försenad :P hahah, Emelie var försenad, det händer inte många gånger alltså. Vi grillade iallafall, eller Emmas föräldrar rättare sagt. Hur gott som helst!!!! Vi tog sedan ut Viggo på en liten *host* lång promenad. Han fick bada i ån som han brukar älska. Underbar hund det där =) på vägen hem så var världens äh jag vet inte vad, konstigaste månen på himlen. Det såg ut som ett brinnande klot som sakta sakta rörde sig upp mot himlen. Riktigt coolt faktiskt. Och där stod Emelie och jag med våra kameror. Envisades om att vi skulle få en bra bild men i vilket fall så var det omöjligt :P vägen hem var inte speciellt rolig, haltade hem med skoskav på båda fötterna ;S not nice at all!
Nu sitter jag här .... Inte sömnig ett dugg, som förväntat.

         image49 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0