Udda MELLIS

Så, nu har jag pluggat i ungefär två timmar. Sutti och finslipat på mitt mini ''föredrag''. Känner mig ganska nöjd =) måste bara hinna duscha, eller det är ett måste! Tänk om jag hann lägga mig innan tolv idag. Wow (!) säger jag bara.
Åt idag världen udda mellanmål. Hällde upp yogurt och sedan 2 msk keso och 2 msk russin. Det var faktiskt gott. Kan tänka mig att göra det igen.

Imorgon blir det varmt i lilla Kalmar! Önskar att jag hade fått mina klänningar nu. Hade nämligen varit perfekt att ha på sig. Får vänta med att köpa klänningar tills jag åker till Sthlm på fredag =) ska bli mysigt att komma bort för ett par dagar.

Nej hörnni, nu måste jag banne mig kila härifrån och kliva in i duschen, annars så kommer jag inte att hamna i säng dom senaste timmarna :P Godnatt! Mwa mwa mwa


Satt och läste Aftonbladet för sisådär 30 minuter sen. Läste igenom alla fina brev som Aftonbladets läsare har skrivit till Engla. Alla breven kommer att bindas ihop till en fin bok som ska ges till Englas mamma. Usch så fruktansvärt tragiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0