Vi tar videobloggningen på stort allvar nu

Det här var länge sen nu jag la upp ett inlägg =)
Igår
var jag hos Emma. Vi vandrade i skogen och spelade in dokumentärer.

Idag, så var Emma och jag inne i stan. Vi provade solglasögon och liknande. Vi åkte senare hem till mig då vi träffade (Stefan) och Remo*Emma sssch*. Han är ju då mitt gamla ex. Och så så så dum som jag är så ger jag han en slängkyss på kanske 20 meters avstånd. Vet ni vad männiksan säger då?!?! MITT HJÄRTA SLÅR FORTFARANDE FÖR DIG!!!! Gaaah...... Emma och jag har disskuterat han nu ett tag och det vi kom fram till hålls hemligt framöver.

Imorgon åker jag till Emma igen =) Och då ni så tar vi video bloggningen på stort allvar! Tusen tackar till Ewiiie som berättade hur man gjorde. Det var säkert huuuur enkelt som helst att lägga upp videos men jag är ju ny här =) inte så himla enkelt då. Haha!
Ha en fortsatt trevlig kväll för nu rycker lillasystern i mig. Vill åt datorn, som vanligt höll jag på att säga :P Mwa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0