Vilken Valborg som helst

God eftermiddag! Har hunnit sova och äta middag och snart ringer Emelie, förhoppningsvis =) jag är hur seg som helst idag och vill inget mer än att slänga på mig pyjamasen och krypa ner i sängen och mysa. Ikväll får jag se hur jag gör. Vi EEE är lite oplanerade ibland, som nu. Vi skulle först ha åkt ner till sundet för att grilla och andra planen var att vi skulle laga mat hemma och sedan åka till stan Men det ordnar väl sig =)

Emelie och jag träffade också 'Nicklas* idag :P människan är så sjukt störd så det inte är sant! Han var OK förr men nu .... Ojojoj. Vi fastnade där för ungefär 10-15 minuter.

Jaha, Emelie ringde och jag pratar med Emma på msn nu =) vi ska ut ikväll! Så vi hörs och ta det lugnt ikväll :P haha låter som en morsa. Mwa mwa så hörs vi säkert imorgon, tiiiiiidigt också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0