Yoga

Klockan har bara rullat iväg ikväll och jag är hur trött som helst. Måste också iväg med lillasystern till gymnastiken imorgon vid 11. Där sitter man i 40 minuter, morgonpigg och allmänt rastlös diggandes till musiken. Alltifrån remixade låtar som 'Vart bor du lilla råtta' till 'Lilla snigel'. Haha, sjunger med glatt då man alltid får se Thea (lillasystern) glo irriterat på mig. Hon skäms tydligen, och jag sjunger för högt.

NEJ imorgon ska jag städa, och jag är hur taskig som helst :O jag dumpade Emelie och Martin idag! Aja.... =(
Nu ska jag göra klart allt det jag håller på med på datorn och sova. Eller så kanske man ska ta och rulla ut Yoga-mattan ? hahah ....... jaa jooo vem vet ;D tända rökelser och ljus. Nej nu är klockan över tolv så nu måste jag kila! Sov så gott =) Mwa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0