Ciao bella!

Jaha, skola imorgon igen. Hmmm, jag vet inte vad jag tycker egentligen. Det är både enkelt och svårt.
Blockade upp en gammal gamling på min förra msn. Fyfan! Han är lika störd som vanligt. Det var italienaren som förföljde mig ett tag. Han skickade en massa email ett tag och trodde inte på att det var jag när jag skrev att jag inte ville ha med han att göra efter att han avslöjade både sin ålder och sina väldigt intima bilder som han ville skicka till mig. Jag är nästan lite rädd för honom faktiskt även fast jag är i sverige och han i italien. Himla bajs människa det där. & som vanligt slutade han med Ciao bella! Euuuwäääh........

Ellen och jag har suttit och kollat in en massa klipp och spelat skjutspel. Shit vad jag suger nu.... Har inte spelat det på evigheters evigheter. Aja, nörd som man är.
Naj, tillbaks till mitt markerande!
Mwa

Favvo låt heltklart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0