För helvete, gör något!

Datorn vad helt cp igår natt så jag kunde inte publicera sista inlägget där. Fick göra det i morse.
Vaknade för sent idag, som uträknat. Asså hur ska jag kunna sova inatt nu??? Jag menar det är skola i morgon. Skit.
Ska sätta mig och plugga matte straxt, ett riktigt tidfördriv.
Jag har ont i mina hälar.... Jag kommer att bli handikappad om säkert bara några år. Äh jag ska sluta vara så negativ.
Jag har ont i huvudet och jag har bara lust att lägga mig ner och skratta åt vissa roliga moments som hänt i helgen.





107 kilo vete för en full tank En full tank etanol i kungens bil (till höger) räcker till mat åt ett barn i cirka 273 dagar. Kungen - och Aftonbladets chefredaktör Jan Helin - kör Volvo C30 Flexifuel. 107 kilo vete går åt för att fylla tanken i en 55 liters Volvo C30 med E85. Energin i den mängden vete räcker för att hålla ett litet barn (mellan 2-5 år, vikt cirka 16 kilo) vid liv i ungefär nio månader.
Källa: Aftonbladet

Det här är helt sjukt. Jag säger som jag sa till Joakim igår, Det här samhället/världen kommer att gå under.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0