Fram & tillbaka

Seg dag att gå upp på måste jag säga. Och idag är samma gamla visa om oroheten. BAJS! Ellen sitter och fixar håret i mitt rum och frågar mig om Ekosystemet, som jag typ inte kommer ihå någonting utav.... Typ druvsocker + vatten + syre och bla bla bla.

Igår efter skolan så mötte jag upp Ellen =) och senare Emil Linda och Ida. Vi lämnade Linda och Ida för att åka hem men då blev det inte riktigt. VI hoppade nämligen av vid mig med bussen och lämnade väskan hemma hos mig och senare (5minuter) tog vi samma buss som bara hade åkt och vänt. Vi hade bestämt oss för att bara åka en runda med bussen. Så hela jävla långa vägen ända ut till Berga och Norrliden tillbaks sedan hem hit och så åkte vi och vände och hoppade av när bussen för typ tredje gången var på väg in till stan med oss på. Snacka om det var skönt att kliva av bussen efteråt! Så jäkla stelt.

Skola idag, jippie! Hm njaaa jag vet fortfarande inte ärligt talat. Igår var en dag då allt gick super bra! Hoppas det blir det idag också. Naj nu måste jag kila hörrni så ha det så bra idag (!!!!) jag ska försöka, tack ;D

Mwa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0