Fusk (?) på matten.

Sitter och kollar igenom en massa bilder. Hittade då en bild på då jag tog fram kameran och fotade mitt matte prov. Hade aldrig någon lärare närvarande och jag kunde göra precis hellsike vad jag ville. Men nej, jag tog aldrig bilder och sedan satt hemma och löste talen. Herregud vilka dåliga lärare jag hade då....

Läraren brukade komma in i det där rummet som man satt själv i varannan kvart. Annars fick man gå ut och fråga om hjälp.  Läraren kollade ALDRIG om man hade mobilen med sig eller om man hade miniräknaren i fickorna när man bara säknade på A-delen. Skäms på er!


Oroa dig inte mamma! Detta foto var det sista matte provet i 9an och jag såg det inte förns nu.

Kommentarer
Postat av: sara

sv; ska försöka förmå mig att skriva lite om det :P

2008-08-13 @ 14:23:20
URL: http://saraosmans.blogg.se/
Postat av: linda

haha snacka óm att det är stenhårt på gymnasiet. ögon överallt. :S:S:S scary shit you know. :P

2008-08-13 @ 14:30:07
URL: http://alcoholicyouth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0