Gissa om jag är stolt!!!!

Gissa om jag är stolt!!!!! :D Gick och la mig nio igår kväll och vaknade på värsta toppen humöret redan vid halv sex!
Jag undrar hur dagen kommer att bli idag.... Lite sådär ensamt eller kommer den gå strålande som igår? Jag oroar mig för det varenda kväll och morgon. Klassen har liksom ''delat upp sig'' i olika hmmm hur ska man kalla det, gäng (?) kanske. Och det ena såkallade ''gänget'' är lite svårt att nå och prata med vilket är skit tråkigt eftersom jag vet att alla är så SUPER DUPER söta! Alla kan prata med alla och sånt och samarbeta men när det gäller rasterna så drar vissa iväg och jaaa då får man inte riktigt chansen. Jag vet att det är fler som också tycker att det är synd.....

Jag har som sagt tid över till att sitta vid datorn.... Händer inte för ofta såhär på morgonen. 
Sitter och pratar med Martin som är sjuk. Vi har konstaterat att det är roligast att kräkas i skolan och inte hemma...... SICK*

Jag orkar inte gå idag heller även fast jag inte är trött eller seg eller något sånt! Utan man vet aldrig vad som kommer att hända & det SUGER!

Nu ska jag kila! Så ha det så bra idag =D
Mwa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0