Helt slutkörd....

Äntligen helg & första veckan av skolan är avklarad. Det går bra faktiskt, fast jag kanske inte ska vara så självsäker eftersom jag är en sådan nedrans hypokondriker... En i klassen ska redan byta linje vilket är lite tråkigt =( Men jag hoppas att hon får det bättre på den andra!
Alla är så otroligt trevliga att jag nästan känner mig hmmm bortskämd? Jag vet jag vet..... Det är verkligen inte det rätta uttrycket för det :P men jag hoppas att ni fattar! Slut om skolan nu :P

Jag har verkligen ingen lust att göra någonting. Typ bara lägga mig ner med glass och sätta på Djungelboken eller något :P bara ligga där och sova. Skallen är absolut slutkörd. Mina läggnings tider måste helt klart bli bättre.

Naj jag sätter nog punkt för idag (risk för att låta som en nyhets uppläsare) x)
Mwa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0