Jag är så paranoid

Klockan är typ mycket och jag borde legat i sängen nu färdig för att sova, men det gör jag icke! Hade tänkt kolla igenom spanskan någon gång och sedan sova, iallafall innan  tio! Jag måste lyckas.
Fich en hel del stöttande kommentarer förut om gällande om jag skulle byta linje eller inte. Himla snällt! Och precis när man behöver dom som bäst =)

Usch jag har ont i armen. vet inte varför..... Måste göra något åt smärtan. Nej jag klarar inte av det här, jag är så trött och seg just nu och aningen irriterad på några saker :P Som sagt jag har förvandlats till en bitter liten kärring som klagar på allt. So get used to it!

Eller var spanskan tills imorgon??? Äh jag gör den ändå.

Mamma kommer hem ifrån min morbror nu, dax att gå.

Ha det dunder bra!
Mwa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0