Jag STÅR INTE I KÖÖÖÖÖN!!!!!!!!!

Tjenixen!
Vaknade mjaaa hyffsat tidigt idag nämligen lite över tio. Jag hoppas sååååå att jag kan somna ikväll bara. Shit om jag inte gör det.... ;S

Följde med mamma&Thea in till stan för att göra lite ärenden. Thea som bara är så skit jobbig säger Mamma mamma mamma mamma mamma mamma mamma mamma mamma HELA satans TIDEN !!!!!!!!!! Samtidigt som hon petar på henne också med pekfingret i takt till när hon säger mamma. Hon springer iväg hela tiden och när man får DAMP på henne och säger till henne så blir hon tjurig och försvinner så att man blir arg för det. Jag tror att detta är ännu en anledning varför jag inte vill skaffa barn i framtiden. Jag får panik på dom helt enkelt.
Och sedan i affären stod jag och väntade på mamma med en vagn. Då kommer det en ful äcklig kärring med sin tonårs häxa bakom mig och lutar hastig fram huvudet och ber mig att gå fram för att det är min tur. Med den allra käftigast attityden och ganska högt säger jag att jag STÅR INTE I KÖÖÖÖÖÖÖN!!!!!! 

Damen - Jag tror du kan gå nu.
Jag - Jaså? Va???
Damen - Jaaa kön.
Jag (jävligt irriterad) - MEN JAG STÅR INTE I KÖN! för helvete :P

Med den snobbigaste minen och sin tonårs häxa hack ihäl går dom om mig och betalar.
Nu ska jag återgå till mitt mer muntra jag :P
Mwa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0