''Jennie let me kill you''

Hela Kalmar ska på festival och jag hade tänkt sitta hemma själv med en ny bok och läsa tills jag somnar. Jo visst! Jag blir hemma med små tjejerna som antagligen lägger sig innan både päronen och Ellen har åkt =) så skönt! Men seriöst, vem vill se äcklena E.M.blask D på rad på scenen och sjunga Jennie let me kill you! Men sån är jag! min bok brukar gå före allt sånt. 

Klockan 07.56 ringde min klocka och jag kände inte för att gå upp. Jag hade tors allt lyckas somna vid två :P Jag tryckte på snooze knappen minst 6 gånger innan jag bestämde mig för att gå upp och då var klockan tjugo i nio.
Runt tjugo över tio rusade mamma in med Tuwa igenom dörren och hojtade att vi skulle åka. Satt helt svimfärdig och när vi parkerat på Larmgatan bestämde jag mig för att sitta kvar i bilen och vänta tills mamma var klar.
Jag backade tillbaks sätet, tog av mig skorna och kurade in mig i min kofta så hårt jag bara kunde och låg och vrålade och sjöng med till radion. - När änglar faller, med Kikki Danielsson (?). Jag är ju inte speciellt kristen utav mig som många vet.

Jag är trött och jag lyssnar fortfarande på Winnerbäck. Jag lär somna innan tio och shit så skönt! Men ni Kalmarbor (!) ha det så bra ikväll och ni andra också!

Mwa

Kommentarer
Postat av: linda

E.M.D <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3 Emelie let them love you. <3<3<3<3<3<3

2008-08-07 @ 14:19:01
URL: http://alcoholicyouth.blogg.se/
Postat av: linda

en annan grej. dom stavar jennie sååå

2008-08-07 @ 14:19:31
URL: http://alcoholicyouth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0