Kan jag inte få läsa på distans.....? snälla, mamma?

Det är skola imorgon..... Usch jag orkar inte. Har ett par saker kvar att göra innan jag kryper ner i sängen. Det stora negativa med imorgon är att jag måste ta bussen in ;S SATAN I HELVETE för bussar alltså. Mother SHIIIIIIIIIT. Aja, jag lär väl bara att få stå ut.
Imorgon så är det kalas också hos min kusin som fyller öhm, kanske 4 år. jag vet ärligt talat knappt hur gammal min minsta syster är så mjaaa, shame on me!

Usch det börjar bli suddigt för ögonen..... Dax att kanske överväga att lägga mig. Men USCH jag orkar verkligen inte imorgon. Och sedan mitt bajs skåp som jag alltid blir så makalöst irriterad på när jag alltid råkar vrida det åt vänster när det egentligen ska till höger. Men annars, mjooo jag mår bra. Jag har glitter i ansiktet, shiiiit kan det bli mycket värre. Mjaaa det kan det nog, lär väl få upptäcka det imorgon ska jag se. Men är jag inte en liten bitter kärring? Jag skyller på att jag är trött, grinig, förkyld och att det är kallt.
Förresten när jag tänker efter, jag har pratat med ALLA i klassen förutom EN. Är inte det lite synd???

Jag måste verkligen sova nu innan jag blir blind och bara ser en massa dimma för ögonen. Men ska vi slå vad om att jag lär inte somna förns tolv och sedan vakna precis innan klockan ringer och sedan bli tvungen att tvinga i mig frukost som jag annars inte ha rnågra problem med att äta på helgerna. Helt misslyckat asså. Kan jag inte få läsa på distans.....? snälla, mamma?

Bilden kommer förhoppningsvis säga er absolut Nada


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0