Kusin vitamin!

God kväll =) är hemma hos kusin vitamin och hälsar på. Kom väääldigt sent hit eftersom regnet vräker ner över lilla Kalmar.
Igår satt jag uppe till fyra och skrev med en uuur söt kompis! Slängde också iväg ett litet mail till min engelsman. Helt knepig är han....

Linda satt och kollade på gamala filmer på tven då jag stormade in. Vi blev fastklistrade där i någon timme. Vi såg allt ifrån min fasters bröllop till en helt vanlig dag på Stensö. Typ halva min släkt bodde i samma hus då. Olika lägenheter ofc... Blev störd av Linda då hon satt och glodde på mig och gap skrattade då jag satt och log när min faster och hennes man var i kyrkan. Hah och Linda sa att hon skämdes??? Fattar inte! För det var hur vackert som helst och jag satt nästan och grät.
Filmerna väckte minnen. Som när Linda tex låste in mig på vinden. Fick klättra upp på den sky höga stegen och öppna ett fönster som satt i taket och vråla till farfar som var på gården/parkeringen. HAHA fyfan för dig Linda! x)

Som vanligt blev jag tvungen att skriva ett inlägg av Linda. Har egentligen ingen lust att skriva.



Men iallafall, ni fick en liten uppdatering.
Det regnar och det är varmt. Linda ligger i sängen och försöker härma Rihanna i musikvideon Distrbia..... Suck*

Mwa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0