Liten kräftskiva :)

Imorgon, jaaa imorgon kommer liiindsan hit eftersom hela släkten ska på 40 års fest.
Vi hade tänkt skala kräftor (jag iallafall lär få göra det eftersom Linda inte vågar röra dom) & sedan några filmer. Hoppas inte att det regnar så att vi kan sitta ute och mysa med filtar och ljus =) små tjejerna sover så det är bara jag ellen och linda.

Usch jag mår inget vidare bra.... Ont i huvudet och så mår jag skit illa. Trodde jag skulle vara tvungen att sitta ner i duschen för att klara av det. Det är nog dax för sängen snart....

Kan föresten inte vänta tills AA börjar. Som sagt, en person fick mig helt galen i den serien!  Missade ett par avsnitt från säsong 1 (& jag som precis sa att jag älskade serien, hrm) och tänkte nu då att jag skulle ta igen dom så att jag hängde med då säsong 2 börjar, men ICKE! Säsong 1 kan man inte kolla på, på internet förns säsong 2 börjar. Hur ska jag hinna med allt ;P




Hmm.... jag hoppas att Ellen skulle vara hemma imorgon?

Kommentarer
Postat av: linda

aa det hoppas jag med för du kommer säkert va bakfull :D:D:D haha

2008-08-16 @ 13:05:20
URL: http://alcoholicyouth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0