Lugn dag, men imorgon börjar skiten

Hah okej.... Dagen har varit bra. Lite små tråkig lite då och då.
Jag har fått se Peter dansa och jag ska åka till Sthlm i vinter. Jag har också fått en väldigt arg blick idag.... Jag tänkte innan jag gick till skolan att Kan vi inte bete oss lite mognare? Nej, såklart inte. Dumma förhoppningar. I vissa hjärnor finns inte ordet mogen. Och jag antar väl heller inte att jag är särskillt mogen heller? Visst, jag skrattar fortfarande åt mina egna skämt och jag retar min 1 åriga syster. Kalla mig vad ni vill....

Okej! Blev bara sådär smått arg/skratt hysterisk på det som hände idag och det är så fruktansvärt patetiskt så det inte är sant! Jag skulle ha mött Linda efter skolan och gått en sväng på stan men eftersom jag fick sluta tidigare så bestämde jag mig för att åka hem. Jag var så jäkla trött! Mötte Frida, Lydia och Bella på bussen =) himla kul att prata med dom en stund om vad de tycker om skolan och jaaa lovet och allt. Tror inte att jag har pratat med Bella på ett bra tag vilket var kul då eftersom jag fick göra det idag.
Sitter som vanligt och lyssnar på Veronica Maggio och gäspar titt som tätt. Imorgon måste jag gå upp halv sju! Jag vill inte åka buss på morgonen eftersom det är så mycket folk! Och jag grabbas lätt utav panik så därför åker jag in med mamma och Ellen.
Fick heller inte sova på soffan när jag kom hem. Vi hade besök + att jag inte kommer kunna sova inatt.



Hade tänkt sova snart, jag fattar inte att jag tänker lägga mig såhär tidigt (!) men så trött som jag är efter skolan nu, PUH, så trött vill jag inte vara.
Nu ska jag återgå till mitt hysteriska skratt och skratta hela kvällen ut.

Godnatt
Mwa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0