Måste ha en boooook!

Jag har verkligen inte suttit vid datorn på himla länge känns det som och mina inlägg blir alltmer för sällan  nu.....
Jag har läst ut min bok ;( jag är grymt ledsen! Den var så fruktansvärt bra att jag inte ville att den skulle ta slut. Hon hittade sin dröm man kan jag säga :P efter att jag läst klart boken så satt jag minst i en timme och lusläste en utav mina fantastiska fakta-böcker, och är inte just typiskt mig att göra det. Och en helt annan otrolig sak (!) jag satt och lyssnade på Winnerbäck om och om igen. Kan nästan se Lindas flin framför mig nu. - Jävla tönt! eller - Vad var det jag sa! 

Innan min dag är slut så måste jag hinna duscha. Har lockigt hår :P snyggt va! Blääää. Önskar jag hade platt hår. Och antagligen tvärtom.
Nej nu måste jag skynda om jag ska överhuvudtaget orka gå upp 8 imorgon.

Mwa

Kommentarer
Postat av: E

Sv: Haha jag vet, men jag var ironisk ;) Ha en bra dag iaf :)

2008-08-07 @ 08:12:04
Postat av: Anonym

tror jag glömde blogg adressen!

2008-08-07 @ 08:12:49
URL: http://elsasfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0