PUNKT.

God kväll!
Satt precis och läst igenom mina mail då vi hade i läxa förra veckan av våra mentorer att skriva ett mail till alla i klassen + våra tre mentorer. Skickade det förra veckan och kollade svaren nyss. Jisses vad jag skrattade! Jag kan liksom höra framför mig hur som låter.
Jag hade faktiskt tänkt lägga mig nio ikväll igen så att jag orkar hela dagen imorgon så det får bli snabbt det här!

Tog sällskap med Ida till skolan idag :D så otroligt trevligt att få prata med gamla klass kamrater man inte har haft någon direkt konversation med på typ åratal!
Kom till skolan och kollade vilken matte grupp jag hamnade i :P Shiiiit asså vilket skämt. Vill inte prata om det seriöst, PUNKT.
Som sagt precis ALLA i klassen är mega söta och jätte gulliga men det är fortfarande lite sådär halv svårt att komma in eftersom många redan känner varandra och jag har helt plötsligt blivit lite ensam (?) då en kompis bytte till en annan linje. Men det är så onödigt att behöva stressa upp sig i onödan innan man ska till skolan om Vem ska man äta med idag? och många fler frågor som rör sig i huvudet. Jag vill bara gå till skolan och veta att det finns någon där så att jag inte behöver typ bli orolig.
SKIT också.

Aja, nu ska jag kila, eller jag har faktiskt inte så himla mycket mer att säga. Hörs!
Mwa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0