Skolan har startat ännu en gång

Hejsan!
Jag hade bestämt att jag skulle blogg så fort jag kom hem idag men det blev att jag somnade på soffan innan maten. Linda var tvungen att gå upp redan klockan halv sju och var enormt speedad. Fick panik där jag låg i sängen och bestämde mig för att ligga och snooza till sju.
Shit så nervös jag är! Men det är som sagt jag i ett nötskal, verkligen!
Klassen var strålande! Eller mja var det rätt ord? Aja, alla var super söta och så himla snälla. Ett stort + är att vi har två stycken tjejer som pratar enbart engelska! En är ifrån Tyskland och en är ifrån England. Så jag och en till har gått runt och pratat med henne hela dagen & hon är så otroligt rolig och snäll.

Efteråt så tog jag Linda, Ida & Kia en runda till stan med fika som jag inte var så sugen på. Åkte sedan hem och som sagt, jaaa jag somnade.

Det jag också fick veta var att vi ska åka till Öland i ett par dagar med klasssen. Typ tradition den linjen har. Kul att spendera två nätter med nya människor x) & dagen efter så är det staggningen..... Kan det bli mer jobbigare??? :P Men nej, jag ska vara positiv!!!! Det blir säkert hur kul som helst =)


ps. med alla dessa positiva ord så lär säkert morgondagen bli helt  misslyckad..... ska vi slå vad?

Kommentarer
Postat av: Linda

näe ditt liv har bara gått neråt och nu går det uppåt. :D:D det är så det ska va. :) vänta ska du få se ;) <3

2008-08-19 @ 22:17:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0