Som om allt slutade så......

Jag sitter fortfarande här och funderar och är helt fucking förvirrad =( det är typ inte så likt mig. Jag vet vad jag vill och inte vill och jag är bra på att säga Ja & Nej. Men nu,, jag fattar ingenting. Det är liksom framtiden och jag vill vara säker på valet. Ååååh! DUMMA DUMMA MIG
Försöker muntra upp det hela med musik men vad hjälper det nu när jag tänker efter. Usch vad deppig jag är.

Jag är trött. Inte sådär särskillt ovanligt av mig att säga det nu längre. Usch jag kommer ihåg på högstadiet då jag kunde vara uppe till 04.00 och sedan gå upp 07.00 till skolan. Asså fyyy! Jag orkar kanppt med en dag om jag lägger mig redan vid tio och går upp vid halv sex. Hahah sicka i-landsproblem.
Denna dagen kan jag konstatera har handlat väldigt mycket om högstadiet och om Persson. Men det var verkligen jätte kul att få träffa alla igen =) Förutom då jag frågade Persson om jag led utav dyslexi eftersom vi gjorde ett sånt test igår. han log och bara mjaaa njaaa mjaaa. FICK PANIK! Och så skrattade han och typ aaa jag vet inte. Mäh shit liksom! Men nej jag lider inte utav det. Bara som han lurades.

Mwa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0