Tack!

Jag hade det kul ikväll! Jag fick träffa Teo (?) och jag träffade en kille vid namn Johan. Super gullig!
Vi träffade folk vi inte vill möta och pinsamheter blev till nya minnen.
Nu ska jag kila till sängs =) fredagar är trots allt ingen bra dag egentligen för mig att gå ut på.... Min hjärna brukar vara död & då menar jag total död, närmare stendöd :P
Vi kunde inte bestämma oss om vi skulle åka hem runt halv tolv eller om vi skulle vänta tills pappi min slutade, men vi var trötta och åkte hem. Jag ska somna gott och tänka på vad jag nästan gjorde idag.

Så fin himlen var ikväll alla kalmarbor! Så härlig! Vi kollade solnedgången och gud så vacker den var. Vill så hemskt gärna göra om det! TACK =D
Bussen hem satt jag och förhörde två killar som går nian på min gamla skola. Dom hade tydligen besökt pingst kyrkan och spelat pingis. Jisses vad jag skrattade. Jaaa, vissa går till pingstkyrkan och vissa sitter hemma eller går ut. Men spela pingis en fredag kväll och sedan dra hemåt halv tolv :P liv? Mjaaa, avgör du.

Tjingeling!
Mwa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0